Alex Jones advarer oss før 11/9

av Odd Inge  28. februar, 2007 at 18:44 (Video) Stikkord:, , , , , , , , , ,

Live TV show, 25 juli 2001 (husk at terrorangrepene ikke skjedde før 11 september 2001): Her er et lite klipp som viser at Alex Jones advarte oss mot 11/9! Han oppfordrer oss til å ringe Det Hvite Hus å si at hvis det utfører dette, så vet vi hvem som står bak terrorangrepene. Han sier også at Osama bin Laden er personen de kommer til å legge skylden på.

Til alle dere som ikke har sett Alex Jones i aksjon: Alex Jones warns about attacks before 9-11



(Ps: denne videoen er ikke fake, den er ikke redigert og manipulert for å lure dere)

Her er Alex Jones in Waking Life

Gjør Alex Jones og resten av gjengen en tjeneste. Se TerrorStorm og avslør hvem som virkelig står bak! Ikke la deg lure!

Tips oss hvis dette innlegget er upassende

95 kommentarer

RSS-strøm med kommentarer til dette innlegget. Tilbakesporings-URL

  1. nalleballe sier,

    1. mars, 2007 at 00:02

    http://www.nytid.no/?...&id=313

    Osama bin Laden var på forhånd ganske etterlyst.

    Det virker som “tilliten” til myndighetene var lav blant noen av befolkningen allerede før angrepet.

    Det er en del som har interesse å slå til mot USA. Internasjonal terrorisme, ifølge amerikanerne.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  2. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 00:56

    Men jeg kan ikke lese noe på nytid:)

    Osama bin Laden har vært ganske etterlyst, men ikke etterlyst etter 11/9. FBI rapporterer ingen ting om Osama bin laden og 9/11:

    http://www.fbi.gov/wa...

    http://www.muckrakerr...

    Er jo ikke noe bevis for at han stod bak:

    http://www.infowars.n...

    http://www.infowars.n...

    Al-Qaida eksisterer ikke:

    http://www.nettby.no/...&community_id=14944

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  3. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 00:57

    Er det ikke fasinerende hva Alex Jones kunne forutsi? Dette var den første advarselen han gitt oss!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  4. nalleballe sier,

    1. mars, 2007 at 01:38

    Jeg kan ikke tro at du skrev at Osama bin Laden ikke ble etterlyst etter 11. september. Du mente det sikkert annerledes.

    http://www.fbi.gov/wa...

    #3

    Ingen kan se inn i fremtiden.

    En dag jeg fløy tenkte jeg at en artist med navn Alia, eller noe, skulle dø i en flyulykke. En måned senere døde hun i en flyulykke med narkispilot. Var det en tilfeldighet?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  5. tor_6 sier,

    1. mars, 2007 at 11:41

    Hvem er denne “spåmannen” Alex Jones?Kan han evt dokumentere sine spådommer? Har han evt noen informasjoner som lar seg kontrollere?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  6. Goldmanpeak sier,

    1. mars, 2007 at 12:27

    Dersom en radio journalist med en liten

    stab i Houston Texas, omlag 2 måneder

    før 911 intreffer kunne forutse såpass mye

    om de kommende angrepene 11 september 2001,

    så burde de aller fleste i bloggverdenen

    her spørre seg, HVORFOR VISTE DA IKKE

    BUSH ADMINISTRASJONEN OG CIA HVA SOM VAR

    I FERD MED Å SKJE ?? Alex Jones og

    Infowars,har vel plukket opp rapporter

    i mainstream pressen, via informanter,

    ansatte i etterettningen osv. Det dette

    viser er at midtstrømsmedia og diverse

    andre organer IKKE FUNGERER OVERHODET,

    De som fremdeles nå, har den minste tiltro til at det var inkompentanse,

    uvitenhet ol. i Bush adm. og at de

    ikke viste om 911 planene etc. Burde

    seriøst vurdere å holde kjeft !

    I tillegg har vi nå klare, urokkelige

    bevis på at media har fått innside info

    om riviningen av WTC 7 bygget, BBC og

    CNN tatt med buksene nede !!! Nå må

    dere pokker meg våkne opp altså !

    :-)

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  7. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 13:37

    Igjen. Ingen ting kan bevise at Osama bin Ladan står bak.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  8. tor_6 sier,

    1. mars, 2007 at 15:55

    Jeg skjekket litt rundt denne “synske” mannen…Seriøse forskere regner vel ikke han som en troverdig kilde til noe som helst faktisk.Han får ikke særlig hederlig omtale på sider som tar for seg skeptiske undersøkelser av teoriene deres heller.Jeg sliter i grunnen litt med å finne noen som helst som er anerkjent av det dere kaller mainstream media som støtter teorier om at Bush har bombet seg selv og at en ond gruppe mennesker styrer alt det som skjer på planeten.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  9. - sier,

    1. mars, 2007 at 16:36

    #8

    “Jeg sliter i grunnen litt med å finne noen som helst som er anerkjent av det dere kaller mainstream media….”

    Har noen hevdet noe annet??? Du burde lese hva folk skriver… Men jeg skjønner hva du mener; når det verken står noe i VG eller Dagbladet, så er det vel neppe sant – ikke sant?!? Heheheh…

    Popaganda is to a democracy what violence is to a dictatorship!

    Mange ganger i det siste har jeg tenkt på de tre apekattene som sitter og holder seg for øre, øyne og munn: Hear nothing, see nothing, say nothing. Noen ganger er det siste best…

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  10. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 16:40

    Les på infowars.net, der står det mye bra. Alex Jones er en virkelig flott person, jeg ser opp til han. Alex Jones har en radiovert som har over 1 000 000 lyttere (tror jeg). Men det som er så spesielt med lytterene til Alex Jones er at de har informasjon, de har kunnskap, mange er såkalte “aktive” lyttere. F.eks. Fox News sender nyheter til “den vanlige amerikaner”, mens Alex Jones og infowars gir skikkelige nyheter til de som søker sannheten.

    Det er er grunn til at Alex Jones’ Infowars.com sier:

    “There is a War on for Your Mind”-Infowar!

    Tor: bare se innlegget mitt om BBC og CNN, hvorfor skriver ikke mainstream media om dette??

    http://www.vgb.no/142...

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  11. Anders sier,

    1. mars, 2007 at 16:58

    #9 var fra meg, glemte visst navnet i forbifarten…

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  12. kalle sier,

    1. mars, 2007 at 19:00

    er det noen som burde vært verdenskjent er det alex jones.

    michael jackson og arnold kan gå å legge seg… arnold er forøvrig en forbanna nazi.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  13. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 19:17

    Alex Jones er jo verdenskjent for alle som søker informasjon:)

    Arnold hadde vel en nazi som bestefar? Og han har jo sin klassiske naziposeringen.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  14. tor_6 sier,

    1. mars, 2007 at 20:11

    #10

    Hvis bare brøkdelen av det Alex Jones påstår er sant,så kan jeg garantere at både han og meningene hans hadde vært kneblet for leeeeenge siden.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  15. Hollobollo sier,

    1. mars, 2007 at 20:34

    #10

    Les på levendeord.no, der står det mye bra. Enevald Flåten er en virkelig flott person, jeg ser opp til han. Enevald Flåten har en radio og tvvert som har over 3000 lyttere (tror jeg). Men det som er så spesielt med lytterene til Enevald Flåten er at de har informasjon, de har kunnskap, mange er såkalte “aktive” lyttere. F.eks. skolen gir lærdom til “den vanlige nordmann”, mens Enevald Flåten og levendeord.no gir skikkelige nyheter til de som søker sannheten

    Jeg tok meg den frihet til å endre noen i det du skrev for å vise at det passer like godt til levende ord, som det gjør til deres åndelige leder.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  16. kalle sier,

    1. mars, 2007 at 20:37

    dummeste jeg har hørt. han er forresten faktisk mange ganger. og slått så blodet sprutet utenfor jobben sin.

    han er også tilbydd flere millioner dollar.

    men seff… han har vel diktet opp dette? haha.

    og sist men ikke minst er han altfor stor nå. noe slikt vil vekke store reaksjoner og etterforksning fra tusenvis av fans verden rundt.. og omtalt på hundrevis av nettsider.

    ganske tydelig du ikke kjenner til noe av det som foregår rundt han..

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  17. kalle sier,

    1. mars, 2007 at 20:44

    staten eier forøvrig mainstream media. eneste grunnen til at alex jones ikke er der er fordi de vil ikke ha han der… så hva er poenget med å drepe han som kan resultere i enda mer blest..

    hvorfor ikke drepe david ray griffin som har de mest geniale foredragene og bøkene som har snudd tusenvis..

    at du i det hele tatt bruker det som argument IMOT desse personene er argument nok til å bruke det mot deg igjen…

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  18. tor_6 sier,

    1. mars, 2007 at 20:47

    #15

    Bra sagt.

    #13

    De fleste “pastorer”ER kjent for menigheten ja.

    Hvis disse Illuminatiene og konspiratørene er i stand til halvparten av det dere påstår,og er istand til å holde hemmelig sånne operasjoner uten at noen andre enn dere “opplyste” vet om det,så synes jeg det er merkelig at de ikke har “fjernet” dere som har “avslørt” dem for lenge siden?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  19. tor_6 sier,

    1. mars, 2007 at 21:17

    #9

    Hva vet du om hva jeg leser?Ikke tillegg meg noe før du vet.Det er sunt å være skeptisk til ting man både leser og blir fortalt,men dette synes veldig “far out” i mine øyne.Dere synes veldig skeptiske til alt som kommer fra offisielt hold,men desto mindre kritiske til kilder folk flest stiller store spørsmål ved troverdigheten til.Det er nok hovedgrunnen til at folk flest ikke fester særlig lit til det dere påstår.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  20. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 21:20

    #15 Hei Hollobollo.

    Hva er det som står på levendeord.no som er bra? Har ikke tatt meg tid til å se over enda.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  21. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 21:24

    #14

    Her tar du feil. Alex Jones har så mange lesere, og det så mange flere personer som har samme informasjon.

    Hadde de blitt drept hadde hovedstrømsmedia begynt å skreve om det. Og da hadde informasjonen komt ut!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  22. tor_6 sier,

    1. mars, 2007 at 21:31

    PS.Levebrødet til Alex Jones er å selge videoer til folk som deg.Han har ingen vanlig jobb.En av kompanjongene til den famøse Jones ble visstnok arrestert mens han virret rundt tungt bevæpnet i et heller merkelig kostyme mens han lette etter satanister..

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  23. gryngris1 sier,

    1. mars, 2007 at 21:42

    Dere er utrolig lettlurte Odd Inge.

    Du vil sikkert si at det er jeg som er det..hehe :)

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  24. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 22:18

    #22

    Alex Jones tjener penger på å selge dokumentaren sine.

    Jeg har sett alle doumentarene til Alex Jones (ca 10). Jeg har hørt veldig mye på radioshowet til mr. Jones og jeg har lest utrolig mye som han har skrevet. Men jeg har ikke betalt noe til han enda! Alt er lagt ut gratis!

    De som kjøper dokumentaren til han gjør dette for å støtte han!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  25. Odd Inge sier,

    1. mars, 2007 at 22:20

    #23

    Fortell nærmere. Hvordan er jeg lettlurt?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  26. kalle sier,

    2. mars, 2007 at 01:28

    tjener penger på selge videoer? hah.

    alle dokumentarene har han selv lagt ut for gratis visning på google video.

    man kan få månedlig abonnement på prisonplanet og infowars for 4-5 usle dollar. med tilgang til alt.

    mener du han skal drive hele studioet, nettsidene, radiostasjonen og reisene sine i årevis på lommerusk.?

    han er nok på vei til å bli millionær på missinformasjon og galskap, joda! derfor han har så ufattelig mange tilhengere verden rundt vettu. god fantasi er alt som trengs! høhø

    det er pga. slike som dere at verden går til helvete. ignorante dustemikler.

    snakker om hvem som er lettlurt

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  27. kalle sier,

    2. mars, 2007 at 05:43

    alex jones sin blogg

    http://www.myspace.co...

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  28. tor_6 sier,

    2. mars, 2007 at 11:19

    #26

    Hva med litt kildekritikk?

    Det er mange “menigheter” med tusenvis av tilhengere som vel heller ikke kan kalles spesielt troverdige av den grunn.

    De aller aller fleste forskere e vel stort sett enige om hva som egentlig hendte med WTC.De fleste av oss så jo også hva som hendte.

    David Ray Griffin er teolog og Alex Jones er radiovert og amatørvideoprodusent.Hva gjør disse mer kvalifisert enn tusenvis av forskere og journalister?

    Jeg merker meg også at de fleste av bakmennene til disse KT sidene stort sett er folk som hører til heeeelt ytterst på høyre elller venstre fløy politisk.Mange av dem er faktisk Militia menn,som mer eller mindre lever på siden av det vanlige samfunnet.

    Hva med å gi meg en kort forklarimg om hvem DU mener sto bak?Vennligst ikke med ørten linker til diverse KT,sider.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  29. kalle sier,

    2. mars, 2007 at 23:08

    de aller fleste forskere? hvor får du det fra? link meg et par med vitenskapelig info.

    her har du 50sider imot

    http://www.journalof9...

    http://www.youtube.co...

    en amøbe kan se hvilken som holder vann uten engang å sette seg inn i det tekniske.

    hadde alle de utrolig omfattende bevisene pekt mot bin laden istedenfor bush hadde du ikke stilt et fordømt spørsmål!

    som FBI sier, det finnes ingen bevis mot bin laden.

    http://www.google.no/...&q=fbi+admits+no+evidence+bin+laden&btnG=Google-s%C3%B8k&met
    a=

    er det vanskelig å få inn? lagt det pent tilside som tilfeldighets-teori? ;)

    fortsett å tvilhold på science fiction gutter. verden har gått videre, det har ikke dere.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  30. tor_6 sier,

    3. mars, 2007 at 15:20

    #29

    Det er ganske mange tusen forskere som står bak de offisielle rapportene,og enda flere tusen som har gransket dem.De er jo stort sett enige om hva som hendte alle sammen.Noen variabler finnes det jo,men konklusjonene er jo ganske så entydige.Jeg gidder ikke lese tusenvis av sider som jeg neppe forstår storparten av,så da får jeg vel tro på konklusjonene til dem som er eksperter og har uttalt seg.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  31. Odd Inge sier,

    3. mars, 2007 at 15:35

    “Enda flere tusen som har gransket dem”. Hvem? Uavhengig? Som ikke en agenda bak?

    Hva om ekspertene overser alt av bevis som er relevant?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  32. tor_6 sier,

    3. mars, 2007 at 16:42

    #31

    Etter det jeg kan forstå,så stor tusenvis av eksperter på sine fagfelt bak de offisielle rapportene,og enda flere eksperter på sine fagfelt har selvfølgelig gått igjennom konklusjonene i rapportene og det er som sagt stor enighet om det meste som står der.All mainstream media og de fleste eksperter er vel neppe kneblet eller blitt fortalt hva dem skal si?Det er faktisk bare noen ganske få som virkelig har peiling som er uenige i hovedkonklusjonene.Du kan kanskje fortelle meg hva som hendte og hvem som evt sto bak og med hvilke motiver?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  33. Odd Inge sier,

    3. mars, 2007 at 20:18

    #32

    Kan du fortelle meg om noen eksperter som har gått igjennom rapporten? Mainstream media rapporterer kun det som står i rapporten, ingen kritikk. Ganske få? Eksperter, familiemedlemmer av de avdøde, brannmenn, NYPD politi, ground zero arbeidere osv skriver ut fra alle kanter.

    Jeg vet ikke sannheten. Men jeg er 100 % sikker på at Osama bin Laden ikke hadde noe med dette å gjøre.

    Motiv? Olje, penger, gull, makt, frykt, globalt herredømme, patriot act, homeland security, martial law, politistat, overvåkning, ID-chip, FRYKT osv

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  34. Odd Inge sier,

    3. mars, 2007 at 20:19

    #32

    Kan du fortelle meg om noen eksperter som har gått igjennom rapporten? Mainstream media rapporterer kun det som står i rapporten, ingen kritikk. Ganske få? Eksperter, familiemedlemmer av de avdøde, brannmenn, NYPD politi, ground zero arbeidere osv skriver ut fra alle kanter.

    Jeg vet ikke sannheten. Men jeg er 100 % sikker på at Osama bin Laden ikke hadde noe med dette å gjøre.

    Motiv? Olje, penger, gull, makt, frykt, globalt herredømme, patriot act, homeland security, martial law, politistat, overvåkning, ID-chip, FRYKT osv

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  35. tor_6 sier,

    3. mars, 2007 at 23:52

    #34

    Hva er det du prøver å fortelle meg?At alle eksperter egentlig støtter dine teorier,men at mainstream media skriver noe annet som Bush har diktet opp og bedt dem om å skrive?

    Hmm..Så denne onde verdenskonspirasjonen har altså enten selv kapret flyene eller fjernstyrt dem inn i tårnene for å lure oss andre til å tro det var terrorister?I tillegg har dem brukt sprengstoff tilsvarende 5 kilotonn for å få tårnene til falle?Det tilsvarer nesten en halv hiroshimabombe det..Blir mange tonn TNT som skal flyttes.krever litt folk..hmm..Videre så vet BBC og CNN hva som skal skje på forhånd..pluss alle som har rigget til dette..?Blir mange det..Enda har ingen offisielle personer lekket eller bekreftet noe,Men alikevel så vet du og andre opplyste selvfølgelig alt,for det har jo radiomannen og teologen sagt..Merkelig..

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  36. kalle sier,

    3. mars, 2007 at 23:54

    skulle jeg likt å se også. enighet? :D

    seff det er jo derfor halve new york nekter å tro den offisielle historien. hehe

    der er jo derfor flere hundre uavhengige organisasjoner oppstår. voldsomt med demonstrasjoner og et hopetall politikere og forskere sier ikke noe offisielt holder vann..

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  37. kalle sier,

    3. mars, 2007 at 23:58

    for det første blir ALL media i usa styrt av 4 selskaper. distribusjonen der er det lett å ha kontroll på..særlig når de har hatt det i 30år.

    for det andre hvor får du 5 kilotonn fra? steven jones kalkulerte at det ville ta ca 500kg å få ned hele bygningen symmetrisk.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  38. tor_6 sier,

    4. mars, 2007 at 00:01

    Den famøse Jones infiltrerte faktisk en såkalt frimurerlosje sammen med en journalist for en tid siden.Da de etterpå skulle gjengi hva som ble sagt og gjort der så kunne ikke journalisten stå inne for noe av det jones fortalte.Det var loddrett løgn fra ende til annen.Mannen er rett og slett paranoid.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  39. tor_6 sier,

    4. mars, 2007 at 00:12

    Hva med forsikringselskapene som jo må ha tapt millarder av dollar?Har ikke de kompetente folk til å etterforske sånt?Når sånne summer står på spill,så burde vel de stille kritiske spørsmål,og leie inn alt av eksperter som finnes?Gevinsten ville jo være enorm.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  40. tor_6 sier,

    4. mars, 2007 at 15:15

    #37

    Hvis du ser nøye på kollapsen av bygningene så begynner kollapsen i området over der flyene traff.Det dere sier er såkalte Squibs oppstår heller ikke samtidig slik det ville ved en kontrollert sprengning,men flytter seg nedover etterhvert som bygningene raser.

    Jeg skjønner ikke helt disse påstandene deres.Tror dere virkelig at en hel haug personer i det offentlige ville ofre flere tusen av sine egne borgere uten skrupler?

    Dere har null konkret å komme med selv om hvem og hva som evt gjorde dette.Bare dette halvkvedete onde “noen”.Hva med noen beviser som peker på hvem?

    Som jeg har sagt tidligere,så er de aller fleste av de som støtter disse Konspirasjonsteoriene mennesker som hører til heeelt ytterst på fløyene politisk.Det er en ting dere KT,ere mangler fullstendig og det er KILDEKRITIKK!!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  41. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 16:44

    Tor:

    Har du i det hele tatt satt deg inn i noen av teoriene? Sett noen dokumentarer?

    For det første er 90 % av det du påstår og sier feil. Noen i amerika er villig til å ofre amerikanske liv for å skape frykt og makt! Les f.eks.

    - Operation Northwood

    Planlagt av FORSVARSDEPARTEMANGE, underskrevet av Joint Chieff of Staff! Amerikanerene bør takke JFK! Han fikk stoppet planene.

    Jeg vil ikke gå ut å si hvem jeg tror står bak. Men jeg kan si at jeg tror det er et kriminelt nettverk i USA.

    Hvis du kan gi meg noen bevis for at Osama bin Laden står bak så hadde du gjort oss alle en stor tjeneste!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  42. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 16:47

    #39

    Les

    http://www.vgb.no/142...

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  43. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 16:48

    #39

    Fortell nærmere. Når? Hvor? Link?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  44. Anders sier,

    4. mars, 2007 at 17:39

    #40

    “Det dere sier er såkalte Squibs oppstår heller ikke samtidig slik det ville ved en kontrollert sprengning,men flytter seg nedover etterhvert som bygningene raser.”

    Dette var ingen klassisk kontrollert-nedrivning. Noe av hovedsaken med KONTROLLERT-nedrivning er nettopp det at man kan bestemme (kontrollere) i hvilken sekvens ladninger går av. Dessuten er vel ikke argumentet ditt noe som fjerner det faktum at det var squibs, og ikke vil du finne noen forklaring på det i de offisielle rapportene heller. Det nærmeste du kommer er FEMA-rapporten og deres “pannekaketeori” – en teori som forøvrig er vraket.

    “Tror dere virkelig at en hel haug personer i det offentlige ville ofre flere tusen av sine egne borgere uten skrupler?”

    Ja! Hva med Irak-krigen, iverksatt på løgner og falske premisser? Sende sine egne ut i en falsk krig, det er ganske så skruppelløst. Og hva med det faktum at Bush-admin. snudde vitenskapelige test-resultat på hodet (løy), og sa at luften ved Ground Zero var trygg å puste inn, enda den overhodet ikke var det. De nektet til og med folk å bruke respirator, fordi det kunne skremme folk. Mange dør pga dette nå, og enda fler har fått alvorlige sykdommer av støvet. Det å åpne Wall Street var viktigere enn å redde liv!

    http://www.epa.gov/wt...

    http://wtceo.org/

    “Dere har null konkret å komme med selv om hvem og hva som evt gjorde dette.Bare dette halvkvedete onde “noen”.Hva med noen beviser som peker på hvem?”

    Det er ikke slik en etterforskning foregår, og det vet du også hvis du bruker hodet litt. Først finner man bevis, og igjennom en grundig og uahengig granskning etablerer man mistanker et al. Hvis du finner et drept menneske som har fått hodet skutt av, så tror du ikke på deg selv før du vet navn og nummer på gjerningsmannen?!? En politimann som påviser en kriminell hendelse trenger ikke vite navn, nummer og adresse for å bli trodd… Det skal den videre etterforskningen gjøre. Argumentet ditt er dødt.

    “Som jeg har sagt tidligere,så er de aller fleste av de som støtter disse Konspirasjonsteoriene mennesker som hører til heeelt ytterst på fløyene politisk.Det er en ting dere KT,ere mangler fullstendig og det er KILDEKRITIKK!!”

    Dette er bare tøv. Hvor er dine kilder? Hvis du hadde gjort den minste objektive studie av dette hadde du visst at du her snakker tull. Du har lest, og trodd, for mye av Skepsis/Haugland sin artikkel som er full av huller og løgn, den er verken balansert eller objektiv, retorikken er forøvrig lett gjenkjennelig. Faktisk er det mange millioner av helt vanlige mennesker rundt om i verden som mener 9/11 var en falskflagg-operasjon, og antallet vokser daglig. Javisst finnes det ekstreme og uvitenskapelige konspirasjonsteorisider/mennesker, men det finnes langt fler som ikke er det. Hvis du litt nøkternt analyserer kommentarene du selv har skrevet, vil du se at du er forutinntatt, overhodet ikke objektiv, og du leter tydeligvis etter kun det du selv VIL finne. Manglende kildekritikk er ikke problemet mitt iallefall, snarere tvert om. Manglende (objektive) kilder er derimot ditt problem, og tydeligvis det å lese fremlagt dokumentasjon – som jo alle dere såkalte “skeptikere” sliter med.

    Du burde gjøre en nøye studie av dette før du kommer med så uendelig mange ufunderte uttalelser. Du vet ikke hva du snakker om, og mesteparten av dine antagelser er basert på a priori-argument og -vurdering. Dette er en sak som tar LANG tid og sette seg inn i…

    Du trenger ikke svare på denne kommentaren, for jeg har ikke tenkt å bruke noe mer tid enn jeg alt har, på folk som ikke vet hva de snakker om, men allikevel er så skråsikre. Sett deg ned og vurder nøye hvordan du har kommet til slutningene dine, så vil du kanskje lære litt om deg selv – og verden…

    Den offisielle konspirasjonsteorien som du tror på, er nettopp det – en konspirasjonsteori, og hvis du ser litt nærmere på hva det faktisk er du tror på/forsvarer vil du se at det er en av de absolutt mest sinnsvake teoriene. Og ikke kom med vas UFO’er, Illuminati osv, for det er ikke det det her handler om. Hvis det er det eneste du klarer å finne i dine Google-søk, forteller vel det en god del om din KILDEKRITIKK – eller mangel på sådanne…

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  45. tor_6 sier,

    4. mars, 2007 at 17:40

    #43

    #39 var et spørsmål til deg.Les en gang til.

    Jeg har sett mange dokumentarer ja.Senest i går på National Geographic.Var vel ganske så entydig hvem som sto bak der.Nå kom det jo også godt frem at både FAA og ikke minst FBI og CIA tydelligvis ikke klarte å forstå tidlig nok hva som var under oppseiling,og eller ignorerte mange av advarslene.

    Det jeg derimot IKKE har sett er mange av er videoene til Jones og hans likesinnede.Du kan vel trygt si jeg mildt sagt er litt usikker på troverdigheten der.Har lest litt rundt på nettet i dagevis nå om disse “heltene” deres,og jeg ble vel ikke akkurat overbevist.Mange påstår jo enda at Elvis lever og at de har møtt han.Spørs jo bare om du tror det denne personen er et troverdig vitne.

    Kildekritikk!!!

    H
    vis man alikevel skulle sprenge disse bygningene..Hva var da hensikten med flyene?Kunne man ikke bare sprenge tårnene og deretter skylde på terrorister?

    Du slenger ut påstander om at alle de teorier det er allmen konsensus om er feil,så da spør jeg igjen.Hva og hvem sto EGENTLIG bak?Vi som tror på det offisielle har jo tydeligvis ikke skjønt noe,og du/dere latterligjør jo oss som tror.Dere VET jo tydeligvis alt,så da bør du vel ha alternativet klart?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  46. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 17:56

    #38

    Hviken hendelse sikter du til?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  47. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 17:57

    #39

    Forsikringsselskapene burde absolutt granske saken nærmere!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  48. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 18:15

    Du har altså sett en dokumentar på National Geographic? Fantastisk! Har du også sett BBC sin dokumentar også da?

    Ignorierte de advarslene med vilje kanskje?

    Hvorfor blander du inn Elvis? Elvis er død!

    Hvis bygningen plutselig kollapset UTEN at fly kresjet inn i bygningen, hadde vi ikke blitt mistenksomme da?

    Er det ikke en fantastisk plan. De bruker noen personer (patsy, ala Oswald, det er nå ganske sikkert at han ikke var alene med å drepe JFK) til å å “kapre fly”, deretter ta kontroll over flyet via fjernstyring.

    Når vi kan se at flyene kresjer inn i bygningen, da tenker vi ikke over GRUNNEN til at bygningene kollapset.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  49. gryngris1 sier,

    4. mars, 2007 at 18:18

    hahaha jeg ler meg skakk her..:)

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  50. Afrodite sier,

    4. mars, 2007 at 18:23

    Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  51. Christopher Briggs sier,

    4. mars, 2007 at 18:31

    Antagelig har Elvis like mye med dette å gjør som Princess Diana. “Du er vel en av dem som tror Princess Diana ble drept av en konspirasjon” kom kritikk fra en viss ****** som kommenterte i bloggen min.

    I mitt tilfellet var dette jo et meget dårlig skjult *ad hominem* angrep. Vi må tilgi disse kritikerne da de sannsynligvis er såpass ignorante at de ikke ved hva *ad hominem* er. Det hører i alle fall ikke under et logisk argument.

    I dette tilfellet spør jeg meg hva er grunnen til at tor_6 blander Elvis inn – hvis det ikke er å latterligjøre (igjen indirekt og skjult, ikke sagt i direkte ord) påstandene den andre siden er kommet med. Hvis ikke det er en indirekt ad hominem (antyder at den som er på andre siden i argumentet ikke er fullt ut så troverdig som *han*), så hører dette i hvert fall under retorikk.

    IKKE logisk argument, altså.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  52. tor_6 sier,

    4. mars, 2007 at 18:38

    Jeg tror jeg melder meg ut her.jeg klarer ikke helt å tro at den store verdenskonspirasjonen inkl Illuminati og Bush samt diverse uidentifiserte konspirasjoner står bak dette.Få dere en jobb istenfor å sitte på gutterommet å lese tvilsomme sider laget av amerikanske militiamenn og relgiøse fanatikere.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  53. Breiflabben sier,

    4. mars, 2007 at 18:52

    #52 Kommentar fra tor_6:

    Tror det er et godt nok argument som noe annet ja, Tor.

    Det er merkelig at det bare er noen tusen riktig tenkende her , mens vi andre (det overveldende flertall) ikke skjønner noe.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  54. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 19:19

    #49 og #50

    Dere kan vel tro hva dere vil. Jeg gir kun ut informasjon:)

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  55. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 19:21

    #52

    Bare meld deg ut:) Ingen fare, jeg vil ikke savne deg.

    Jeg har forresten jobb.

    Bare fortsett å kose deg med nyheten og offisielle rapporter! Du får vel med deg alt og bare sannheter der? (no sier jeg ikke at nyheten bare gir ut dritt og løgner).

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  56. Odd Inge sier,

    4. mars, 2007 at 19:24

    #53

    Bare tusen riktig tenkende her? Tenker du verdensbasis? Det er jo bare 16 % som tror at Bush/den offisielle versjonen.

    Alle har jo sett at fly traff WTC 1 og 2, et uidentifisert flygende objekt traff pentagon, og noe styrtet i Pennsylvania. Men jeg bare peker på at fly kan umulig ha ført til at WTC 1, 2 og 7 kollapset.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  57. Goldmanpeak sier,

    5. mars, 2007 at 15:03

    #52 Kommentar fra tor_6:

    Jeg tror jeg melder meg ut her.jeg klarer ikke helt å tro at den store verdenskonspirasjonen inkl Illuminati og Bush samt diverse uidentifiserte konspirasjoner står bak dette.Få dere en jobb istenfor å sitte på gutterommet å lese tvilsomme sider laget av amerikanske militiamenn og relgiøse fanatikere.

    Siden du ikke vil SETTE DEG INN I SAKEN på en objektiv

    måte, men heller TVIHOLDE på ditt verdensbilde, og de

    offisielle uttaleser angående 11.september 2001, SÅ GJØR

    DET DA ! Jeg har lest gjennom alle kommentarene her,

    og du er jo bare “REDD” virker det som, for å ta inn over

    deg NY informasjon, det må du gjerne fortsette med, men

    du vil aldri lære noe nytt, du vil aldri endre en verdens

    ting på denne planeten med en slik holdning. ..

    Sov godt videre…

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  58. nalleballe sier,

    5. mars, 2007 at 16:11

    #51

    Du kan dette spillet godt. Eller er du et lite, hjelpeløst lam?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  59. nalleballe sier,

    5. mars, 2007 at 16:15

    #56

    Hva så om 16 % faktisk trodde på det? Over 99,99 % har egentlig ingen gjeldende mening i denne saken.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  60. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 16:41

    #57

    Jeg er aldes ikke “redd” for ny informasjon,men jeg er ganske kritisk til kildene for informasjon.Nå skal jeg inrømme at jeg aldeles ikke er med i fanklubben til Bush,men jeg ser en rød tråd i dette her.

    Dette “onde” noe eller noen står bak omtrent all ulykke som har rammet verden de siste hundre år.Alt sammen sammenvevd i diverse obskure forbund som visstnok kontrollerer alt som hender.Opphavnsemnnene til de fleste av teoriene hører stort sett til helt ute på fløyene,og teoriene er stort sett de samme,men agendaen som legges til grunn for hendelsene forklares forskjellig avehngig av eget politisk ståsted.

    Det er jo mulig at disse også treffer blink av og til,men når jeg ser hva disse har kommet med av teorier og forklaringer opp igjennom tidene,så tror jeg nok jeg har all mulig grunn å være skeptisk.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  61. Odd Inge sier,

    5. mars, 2007 at 16:48

    #60

    Men da melder du deg ut asså? Hvis du vil ha noe ut av bloggen min må du tørre å ta deg inn ny informasjon. Les på infowars.net, fantastisk mye bra informasjon.

    Og du kommer vertfall ingen vei med å skrive kommentarer om noe du ikke har peiling på.

    Selvfølgelig har du all grunn til å være skeptisk.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  62. Odd Inge sier,

    5. mars, 2007 at 16:50

    #59

    Men da kan vi alle hjelpe til med å spre riktig informasjon. Sannheten.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  63. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 17:01

    #62

    Sannheten ja…Merkelig at absolutt ingen mainstram media stiller seg bak teoriene deres da?Det ER et knøttlite mindretall som godtar DINE sannheter,så hvorfor skulle jeg?Hvilke norske toneangivende forskere støtter disse teorier forresten?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  64. Goldmanpeak sier,

    5. mars, 2007 at 19:41

    Hei Odd Inge !

    63 kommentarer på dette innlegget, wow!

    Men ingen syntes at det er UTROLIG

    at Alex Jones kan forutsi 911 angrepene

    i New York og at Bin Laden vil få “skylden”, og dette 2 måneder før 911 !!

    Fy faen for noen avsporinger det er å

    bevitne blant disse gjeste kommentarene,

    det er nesten ikke til å tro, hva noen

    kan komme trekkende med i denne saken.

    Diana, UFO tull etc…

    Kall nå en spade, for en spade folkens !

    Stå på videre Odd Inge !

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  65. Odd Inge sier,

    5. mars, 2007 at 19:54

    Ja, har blitt en del kommentarer no:) Det virker som at mange desverre ikke takler sannheten.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  66. gryngris1 sier,

    5. mars, 2007 at 19:58

    stå på gutter det er ikke så mange andre som gidder hahaha

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  67. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 20:08

    Noe svar på siste spørsmål #63?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  68. Odd Inge sier,

    5. mars, 2007 at 21:14

    “Seriøse forskere regner vel ikke han som en troverdig kilde til noe som helst faktisk.

    Han får ikke særlig hederlig omtale på sider som tar for seg skeptiske undersøkelser av teoriene deres heller”

    Kan du gi link?

    Jeg skal svare deg hvis du svarer meg på:

    - Er det ikke rart at Alex Jones kunne forrutsi 9/11? Merk at dette var hans første advarsel.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  69. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 21:23

    #68

    Prøv skepsis.no/skeptic.com OSV…Ligger linker der..

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  70. Odd Inge sier,

    5. mars, 2007 at 21:40

    #69

    Beklager, fant ikke noe kritikk mot Alex Jones der.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  71. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 21:43

    Alex Jones fikk fyken på Radiostasjonen han jobbet på først.Sponsorene og dermed lytterne rømte pga meningene hans.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  72. Goldmanpeak sier,

    5. mars, 2007 at 22:03

    #71 Kommentar fra tor_6:

    Alex Jones fikk fyken på Radiostasjonen han jobbet på først.Sponsorene og dermed lytterne rømte pga meningene hans.

    SO FUCKING WHAT !

    Hva har det med 911 og :

    Jeg skal svare deg hvis du svarer meg på:

    - Er det ikke rart at Alex Jones kunne forrutsi 9/11? Merk at dette var hans første advarsel.

    :-)

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  73. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 22:24

    #73

    Rart?Var vel ganske mange fler enn akkurat Alex Jones som advarte om terrorangrep mot USA i tiden før angrepene,og det haglet jo med trusler fra Al Quida også..Det var vel bare et tidsspørsmål om når og hvor noe ville hende.A J har dessuten beskyldt myndighetene for alt mulig i alle år.Noe med rette,men mest far out.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  74. Goldmanpeak sier,

    5. mars, 2007 at 22:30

    Noe med rette,men mest far out.

    Hva kan du dokumentere som er FAR OUT ?

    Kilder please…

    :-)

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  75. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 22:34

    #74

    Hvis USA var noe i nærheten av den politistaten han påstår den er ville han vært brakt til taushet for lenge siden..

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  76. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 22:39

    #74

    se litt på hvilke miljøer i USA de fleste av disse “guruene” springer ut av.

    Som regel laaaaangt til høyre for Bush.Noen laaangt til venstre

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  77. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 22:41

    #74

    Det er selvfølgelig hovedgrunnen til at mainstream media ikke vil ta i dem med ildtang engang.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  78. Odd Inge sier,

    5. mars, 2007 at 22:45

    Dårlige argument du kommer med.

    Alex Jones er verdenskjent. Hadde han blitt DREPT da måtte massemedia rapportert om dette, da hadde hans informasjon eksplodert ut til alle kanter(det gjør det no og).

    Alex Jones leverer informasjon. Ikke bry deg om venstre og høyre hele tiden. Det er de samme folkene som kontrollerer både høyresiden og venstresiden i USA:)

    Men hvilken informasjon er FAR OUT? Haglet det trussler fra Al Quida?

    USA har blitt en stor politistat! Se dokumentarene hans eller les selv!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  79. tor_6 sier,

    5. mars, 2007 at 23:05

    #78

    Dårlige argumenter?Jaha..?Så Bush & co kan uten problemer fjernstyre fly inn i WTC og atpåtill sprenge dem i filler etterpå uten at noe kan bevises,men han kan ikke fjerne en litan mann i Texas som vet alt?

    De fleste folk i Norge el verden forøvrig har aldri noensinne hørt om Jones.Hvis alt det overnevnte kan gjøres,så burde vel ikke en liten bilulykke for mr Jones være store problemet i forhold?

    Jeg tror nok du overvurderer Jones grovt her.Folk flest leser nok ikke på infowars eller prisonplanet.De aller fleste er nok ferdig med 11/9 for lenge siden.Jeg så jo også tv mens det hendt,og har tiltro til den offisielle versonen,men jeg forundres jo over dere som ikke tror på noe offisielt.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  80. Odd Inge sier,

    5. mars, 2007 at 23:56

    Om mainstream media i USA:

    Outfoxed

    http://video.google.c...

    Orwell Rolls In His Grave

    target=”_blank”>http://video.google.c...&q=media

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  81. Odd Inge sier,

    6. mars, 2007 at 00:04

    Det var vel ikke Bush som tok kontroll over flyene.

    MEN LES

    - OPERATION NORTHWOOD

    - OKC bombingen

    - JFK

    - Gulf og tonkin episoden

    osv

    da finner du ut at kraftige makter i USA tør å utføre dette, da finner du ut at alt ikke er absurd. Da finner du ut hvor flink de er til å dekke alt til i lange perioder.

    Du må ikke tro at det bare er Alex Jones som har kunnskap om dette. Å drepe Alex Jones hadde ikke ført til at informasjonen hadde sluttet å spredd seg. Maaange viste om det, mange skjønte det med en gang angrepet ble utført, og flere og flere skjønner det no etterhvert.

    Folk flest vet ikke hvem Alex Jones er. Men med en gang noen begynner å søke informasjon, vil de snart komme til blant annet prisonplanet og infowars.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  82. tor_6 sier,

    6. mars, 2007 at 10:10

    #81

    Felles for disse “mange” som skjønte alt er som sagt at de vel ikke kan betraktes som spesielt troverdige,og derfor skriver mainstream media absolutt null om alt det dere mener er helt Fantansisk og helt utrolig.Hvem mener du burde foreta ny etterforskning da?Sånn at “sannheten” kommer fram?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  83. Odd Inge sier,

    6. mars, 2007 at 11:09

    #82

    Forstå deg på media i USA før du slenge ut mer dritt. Hvis ikke media i USA skriver noe kritisk om 9/11 så gjør ikke media i Norge det. Forstå deg på media først!

    Er lei av disse kommentarene din nå.

    Vi trenger en uavhengig etterforskning.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  84. tor_6 sier,

    6. mars, 2007 at 11:19

    #83

    Hvem betrakter du som uavhengig Da?Finnes det nok uavhengie forskere som ville bli godtatt av folk flest til å forestå disse undersøkelsene?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  85. tor_6 sier,

    6. mars, 2007 at 11:28

    #82

    Poenget mitt er at siden du kritiserer alt og alle som er offisielt godtatt balnt folk flest,så burde du vel ha noe konkret å vise til,og ikke bare dette onde “noen” eller “noe”?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  86. Goldmanpeak sier,

    6. mars, 2007 at 14:48

    # 85

    Folk flest, vet nå at Irak ikke hadde

    MASSEØDLEGGELSES våpen, vis du vil lese

    /fordype deg litt mer i forholdene, vil

    du oppdage at hele Al-Qaida nettverket

    er skapt av CIA, det er en RESSURS for

    USA´s geopolitiske strategier, Du vil

    også oppdage at pakistans etterettnings

    tjeneste ISI er en søster organisasjon

    til CIA, du vil også oppdage at ISI

    rekruttere agenter til nettop Al-Qaida,

    svært ofte er Al-Qaida “kjempere” både

    ISI og Al-Qaida agenter samtidig..

    CIA, ISI, MOSSAD og MI5 samarbeider

    tett, og har alltid gjort det…

    Vet du forresten HVOR NAVNET Al-Qaida

    stammer fra ?? Det har sitt opphav fra

    et navn på et dataprogram hos CIA fra

    80-tallet, ja dette stemmer. Og vet

    du hvem som er grunnleggeren av nettverket Al-Qaida ? Jo det skal jeg

    fortelle deg, Robert Gates, du som

    følger med vet sikkert at han er den nye

    forsvarsministeren i USA, og du som

    følger med vet sikkert at han var CIA

    sjef bla. på 80-tallet under Ronald

    Reagan..

    Og viste du at flere av “kaprerne” i

    flyene på 911, var utdannet på amrikanske

    flybaser ?? Muhammed Atta, som du som

    følger med, og som folk flest vet hva

    som foregår, var til og med skolert

    på to forskjellige militærbaser i USA.

    Viste du også at “bildet” av Atta som

    muslimk radikal fundametalist portrettert

    gjennom DITT troverdige og ballanserte

    media, faktisk OVERHODET IKKE STEMMER

    Atta var sammen med en amerikansks

    stripper fra Florida over lengre tid,

    han og vennene hans bodde i Florida,

    de ble observert drita fulle ved så

    MANGE anledniger, Atta var også en

    iherdig kokain sniffer..Altså var

    han ikke den radikale og troende

    muslimen som ville til mekka, for alt

    vi vet så lever han i beste velgående,

    hans far hevder at han snakket med

    sin sønn Atta dagen etter 11.09.2001

    på telefonen…

    Nei Tor, du må nok sette deg litt bedre

    inn i saken her, kunnskap er makt vet

    du, så skaff deg litt mer kunnskap..

    Takk..

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  87. nalleballe sier,

    6. mars, 2007 at 14:54

    “Det var vel ikke Bush som tok kontroll over flyene.”

    Høres endelig ut som et skritt i riktig retning.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  88. Odd Inge sier,

    6. mars, 2007 at 15:19

    Har jeg noen gang hevdet at Bush tok kontroll over flyene. Han er president

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  89. Odd Inge sier,

    6. mars, 2007 at 15:21

    #85

    Forklaringen er ikke offisielt godtatt av folket! Det er det vi sier nå! Våkn opp!

    Vi trenger ikke vite hvem som stod bak når vi etterforsker en kriminalsak! Vi trenger ikke vite HVEM nøyaktig som stod bak for å finne ut at noe er galt med den offisielle forklaringen.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  90. tor_6 sier,

    6. mars, 2007 at 16:29

    #86

    Kimen til Al-Qaida ble nok skapt av USA under den Sovjetiske okkupasjon ja,og tabbelisten til USA når det gjelder støtte av diverse obskure regimer og bevegleser som plutselig har slått tilbake på dem selv er lang som synden.

    Nå er det vel ganske klart hvem som styrtet flyene.Har sett mange dokumentar hvor bevegelsene til gjerningsmennene i tiden før angrepene ble kartlagt.

    Argumentet ditt om de ikke kunne gjort fordi muslimer ikke drikker og horer er tull.Har du hørt om Taggiya?Det er muslimers rett i følge koranen til å lyve og bedra de vantro på alle måter hvis det er til beste for muslimer.

    Det er mulig at flykursen også var på militære flybaser,men kursene var jo i privat regi i private fly.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  91. Odd Inge sier,

    6. mars, 2007 at 16:37

    #90

    Mohamad Atta and the Venice Flying Circus (abridged)

    http://video.google.c...&q=MOHAMMED+ATTA

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  92. Hiram Abiff sier,

    9. mars, 2007 at 14:59

    tor_6:

    Tror du propaganda blir spredd som flyveblader, sluppet av amerikanske fly over Norge?

    Det er for tiden 3 store kriger som USA er involvert i; Afghanistan, Irak og ‘krigen mot terror’. Har du noensinne hørt om en krig i moderne tid uten propaganda? Tror du amerikanerne, som har utviklet a-bomben og radarusynlige fly virkelig ikke har lagt ned arbeid og forskning i propaganda?

    Hvordan, og gjennom hvilke kanaler, tror du denne propagandaen blir spredd? Jeg ville tippe gjennom massemedia som folk allerede kjenner og stoler på. Så de dokumentarene på National Geographic og Discovery som du viser til skal du være veldig skeptisk til. Kildekritikk kalles det.

    Ord til ettertanke:

    -”Gjør en løgn stor nok, og gjenta den ofte nok, så vil folk tro på den”

    Goebbels

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  93. tor_6 sier,

    9. mars, 2007 at 20:50

    #92

    Jeg ser IKKE spøkelser ved høylys dag.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  94. kalle sier,

    10. mars, 2007 at 12:52

    jeg har hatt national geographic i 3år og sett mange av dokumentarene deres. objektiv er det siste de kan kalles.

    helt komisk hvor ensidig missvisende de er… selv en skeptiker på ufo-fenomenet vil le av etterforskningen de gjør ;)

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  95. Goldmanpeak sier,

    3. april, 2007 at 18:18

    #93 Kommentar fra tor_6

    Jeg gleder meg til at DU må spise i

    deg all den ufunderte dritten du har

    kommet med her på bloggene..

    blinde høne !

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

Comments are closed.

Tips oss hvis denne bloggen er upassende

Denne bloggen blir ikke forhåndsredigert av VG Nett. Bloggens eier står ansvarlig for alt innhold.
Ingenting varer evig og nå er vi dessverre ved veis ende. VGB er lagt ned og vil ikke komme tilbake.
VG Blogg var en tjeneste levert av VG Multimedia AS. Henvendelser rettes til: Magne Antonsen
Ansvarlig redaktør/Administrerende direktør: Torry Pedersen
Redaktør digitalt Espen Egil Hansen. Redaktør avis: Helje Solberg. Politisk redaktør Hanne Skartveit
Digital direktør: Jo Christian Oterhals. Sentralbord VG: 22 00 00 00